Acasă > Specii literare > Textul publicistic

Textul publicistic

Textul publicistic

Scopul acestui text este de a propaga anumite idei sau atitudini – cu rol de informare, dar și de a influența sau mobiliza cititorul sau ascultătorul . Toate aceste texte au numitor comun conținutul care reflectă realitatea imediată dar și faptul că pot fi completate cu mijloace extralingvistice.

Textul publicistic include o mare varietate de forme:

  • anunțul
  • articolul
  • comentariul
  • interviul
  • reportajul
  • declarația de presă
Categorii:Specii literare
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: