Acasă > Rezumate > Rezumat “D-l Goe”

Rezumat “D-l Goe”

 D-l Goe – rezumat

În această schiţă autorul ne prezintă comportamentul unui copil răsfăţat. Acesta este dus de mama, mătuşa şi bunica lui la Bucureşti.

În tren, Goe face o mulţime de prostii. Mai întâi scoate capul pe fereastră şi îi zboară pălăria cu tot cu bilet. Apoi cade în nas iar după aceea se blochează în toaletă.

Goe trage şi semnalul de alarmă şi trenul se opreşte brusc. Ca să nu fie pedepsit, mam’mare se preface că doarme cu băiatul în braţe.

Goe ajunge la Bucureşti fără să fie pedepsit pentru poznele lui şi este în continuare răsfăţat de cele trei cucoane.

Categories: Rezumate
  1. Sanziana
    27 ianuarie 2013 la 1:48 PM

    E putin cam scurt, dar bun.

  2. vali
    27 octombrie 2013 la 2:48 PM

    ese mai bine ca este scurt ca nu mai am mult de scris

  3. florin
    29 octombrie 2013 la 1:18 PM

    Foarte bun d-na de română chiar asa ne-a spus să-l facem mulţumesc

  4. dennis
    30 mai 2014 la 11:53 AM

    cat de scurt este
    si eu am scris o pagina A4 intreaga de pe alt site cand puteam sa scriu de aici

  5. Razvan
    4 iunie 2014 la 7:48 AM

    Foarte bun rezumatul.

  6. 13 august 2014 la 7:21 AM

    chiar a cazutin nas ? :)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

